Ο χρόνος και η παλίρροια δεν περιμένουν
Ο χειμώνας σφυροκοπά το Σάμερ Μπέι. Ένα στοιχειώδες λάθος αφήνει τον κάπτεν Μπιλ χωρίς έναν απαραίτητο ναύτη, ενώ ο Σον διαπιστώνει ένα καίριο σφάλμα στους υπολογισμούς του.