Σκιουρομπελάδες
Ο Μπομπ αντιμετωπίζει δύο άσπονδους εχθρούς του, σκίουρους και ανθρώπους, καθώς παλεύει να παραμείνει εντός χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού.