Αρκούδα στο Εργοτάξιο
Σε ένα σχεδόν έρημο νησί, ο Μπομπ αναγκάζεται να προσαρμοστεί, καθώς ξυλεία κατώτερης ποιότητας, άστατος καιρός και μια καφέ αρκούδα προκαλούν χάος στο γιαπί.