Κατεδάφιση Αλά Μπομπ Μέι
Ο οδηγός κυνηγιού και ψαρέματος, Μπομπ Μέι, φτιάχνει μια καλύβα σε ένα απομακρυσμένο νησί στη νότια Αλάσκα. Πριν όμως αρχίσει, πρέπει πρώτα να ξηλώσει την παρατημένη προηγούμενη.