Ζόρια στο Νησί
Τα πάντα κατασκευάζονται διαφορετικά σε μια πολιτεία που βιώνει 100 σεισμούς την ημέρα. Παρότι ο σκελετός έχει ολοκληρωθεί, το πεντάμηνο έργο αφήνει σε όλους τα σημάδια του.