The North Star
Ο Νάκι σκέφτεται να πάρει νέους συνέταιρους για την Τάμπα, ο Νοξ θέλει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Ίλαϊ και ο Χάροου επιστρέφει από τον εξορισμό.