Marriage and Hunting
Ο Νάκι αρνιέται να υποστηρίξει τον Τσάλκι στον τσακωμό του με τον Ναρκίς. Η Τζούλια παρουσιάζεται στο δικαστήριο. Ο Βαν Άλντεν ορθώνει το ανάστημά του μπροστά στον Καπόνε.