Erlkönig
Ο Νοξ θέλει να εκμεταλλευτεί την αδυναμία του Νάκι, η Τζίλιαν έχει προβλήματα και ο Βαν Άλντεν βοηθάει τον Καπόνε να κερδίσει παράνομα τις εκλογές.