White Horse Pike
Ο Νάκι ζητάει από τον Ίλαϊ και τον πράκτορα Νοξ να ελέγξουν το φορτίο της Φλόριντα. Η Μάργκαρετ θέλει να κάνει μια συμφωνία με τον Ρόθστιν για να βελτιώσει τη ζωή της οικογένειάς της.