Falcone
Βασισμένη στα γεγονότα της πολιτικής μάχης εναντίον της Μαφίας στη Σικελία κατά τα τέλη της δεκαετίας του '80 και αρχές της δεκαετίας του '90.
Η ιστορία του Τζιοβάνι Φαλκόνε, ενός δικαστή από το Παλέρμο που έβαλε σε κίνδυνο την καριέρα και τη ζωή του για να φέρει στη δικαιοσύνη την ιταλική Μαφία τις δεκαετίες του 1980 και 1990.