New York Sour
Πρεμιέρα 4ου Κύκλου: το Ατλάντικ Σίτι έχει νέο πράκτορα Ποτοαπαγόρευσης, ο Τσάλκι ανοίγει νέο κλαμπ και ο Ρίτσαρντ καταφεύγει στο βίαιο του παρελθόν.