The Gorilla Dissolution
Μια φριχτή μέρα στη δουλειά κάνει την Πέννυ να αναθεωρήσει τις επιλογές της, όπως τη σχέση της με τον Λέοναρντ. Ο Χάουαρντ φροντίζει τη μητέρα του.