The Thanksgiving Decoupling
Ο Σέλντον διαμαρτύρεται όταν η παρέα τον τραβολογά στην κα Γουόλοβιτς για τις Ευχαριστίες. Η Πέννυ κι ο Λέοναρντ αντιμετωπίζουν ένα παλιό λάθος της.