The Deception Verification
Ο Ρατζ παρηγορείται για την πρώην του κι η σχέση του Χάουαρντ με τη μητέρα του απειλεί την αρρενωπότητά του στο 2ο μισό της πρεμιέρας της 7ης σεζόν.