The Discovery Dissipation
Ο Σέλντον παθαίνει κρίση όταν ο Λέοναρντ διαψεύδει την ανακάλυψή του. Ο Ρατζ πρέπει να μείνει μια βδομάδα με τον Χάουαρντ και την Μπερναντέτ.