The Date Night Variable
Ο Χάουαρντ δεν μπορεί να γλυτώσει από τη μητέρα του, ούτε καν στο διάστημα! Πίσω στη Γη, ο Ρατζ μετατρέπει σε τέχνη το κράτημα φαναριού.