The Closet Reconfiguration
Όταν ο Χάουαρντ βρίσκει ένα γράμμα από τον πατέρα του, αναγκάζεται να αντιμετωπίσει το παρελθόν. Ο Λέοναρντ κι η Πέννυ κάνουν πάρτι "για μεγάλους".