The Spoiler Alert Segmentation
Ο καβγάς του Σέλντον με τον Λέοναρντ επηρεάζει τις συνθήκες διαμονής των κοριτσιών τους. Ο Ρατζ φροντίζει την κα Γουόλοβιτς όσο λείπει ο Χάουαρντ.