The Bon Voyage Reaction
Ο Σέλντον κι η Πέννυ αναστατώνονται όταν ο Λέοναρντ λαμβάνει μια συναρπαστική προσφορά για δουλειά στην αντίπερα όχθη του ωκεανού.