The Vegas Renormalization
Ο Λέοναρντ κι ο Κουθραπάλι παίρνουν τον ερωτικά απογοητευμένο Γουόλοβιτς στο Λας Βέγκας. Ο Σέλντον αναγκάζεται να μείνει με την Πέννυ.