The Cushion Saturation
Ένας αγώνας πέιντμπολ οδηγεί την Πέννυ και τον Σέλντον σε καβγά, ενώ δημιουργεί ρομάντζο ανάμεσα στον Γουόλοβιτς και τη Λέσλι.