The Griffin Equivalency
Έχοντας γίνει διάσημος λόγω άρθρου σε περιοδικό, ο Ρατζ το παίρνει πάνω του και την πέφτει καταστροφικά στην Πέννυ, τη μεγάλη καψούρα του Λέοναρντ.