The Dead Hooker Juxtaposition
Νέα βασίλισσα στο κτίριο! Η Πέννυ νιώθει αντιπαλότητα με τη νέα σέξι γειτόνισσα, που μετακομίζει στο κτίριο κι απειλεί να γίνει η "νέα Πέννυ".