The Consummation Deviation
Ο Σέλντον προσπαθεί να δεθεί με τον πατέρα της Έιμι. Όταν ο Χάουαρντ τον παρασέρνει με μαγικά κόλπα, αυτός αναγκάζεται να δεθεί με την κα Φάουλερ.