The Confirmation Polarization
Ο Σέλντον κι η Έιμι χαίρονται όταν αποδεικνύεται η θεωρία τους από δύο Φυσικούς του Σικάγο. Μέχρι που πάνε να την εξαιρέσουν από το Βραβείο Νόμπελ.