The Imitation Perturbation
Όταν ο Χάουαρντ ντύνεται Σέλντον για τις Απόκριες, ο Σέλντον θέλει εκδίκηση. Η Πέννυ δεν θυμάται το πρώτο της φιλί με τον Λέοναρντ.