The Planetarium Collision
Ο Σέλντον σαμποτάρει την Έιμι και τον επισκέπτεται το φάντασμα ενός παλιού φίλου. Ο Ρατζ λέει όχι στον Χάουαρντ για το σόου στο Πλανητάριο.