The Maternal Conclusion
Ο Λέοναρντ ξαφνιάζεται ευχάριστα όταν τον επισκέπτεται η μητέρα του κι είναι καλή μαζί του - μέχρι που μαθαίνει τον αληθινό λόγο που ήρθε.