Race, Policing and Equal Justice
Το επεισόδιο καλύπτει τον ρατσισμό και την δικαιοσύνη με αφορμή τις διαδηλώσεις για τον θάνατο του Τζορτζ Φλόιντ και ρεπορτάζ για την επίδραση της COVID-19.