For Neda
Στις 20 Ιουνίου 2009, η Νέδα Σολτάν πυροβολήθηκε από ελεύθερο σκοπευτή. Τις τελευταίες της στιγμές κατάφερε να βγάλει ένα βίντεο με το κινητό της.