John McCain: For Whom the Bell Tolls
Η ιστορία του Τζον Μακέιν. Η πρόσφατη μάχη του με τον καρκίνο δείχνει το θάρρος ενός άντρα που πέρασε πάνω από 5 χρόνια ως αιχμάλωτος στο Βιετνάμ.