Melinda Gates; Trump Flotillas
Μια συνέντευξη με την συνιδρύτρια του Ιδρύματος Γκέιτς, Μελίντα Γκέιτς. Επίσης, ένα μικρό ντοκιμαντέρ που εξετάζει το φαινόμενο της εκλογικής καμπάνιας του Τραμπ με τις βάρκες και τα μπικίνι.