Weinstein Verdict; Trump Campaign
Βλέπουμε την απόφαση της υπόθεσης του Χάρβι Ουάινστιν μαζί με τον Εισαγγελέα του Μανχάταν Σάιρους Βανς Τζούνιορ. Ο Μάικ Άλεν μιλάει με τον πολιτικό σύμβουλο Ρότζερ Στόουν.