Mark Zuckerberg Interview
Ο ιδρυτής του Axios Μάικ Άλεν παίρνει συνέντευξη από τον CEO του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπερκ για τις εκλογές, την παραπληροφόρηση και πολλά άλλα.