Coronavirus; Election Night Red Mirage
Ένα αναλυτικό ρεπορτάζ για το βράδυ των εκλογών και τους παράγοντες που οδήγησαν στο χάος. Μια συνέντευξη με τον CEO της εταιρείας Eli Lilly, Ντέιβιντ Ρικς που συζητάει τη δουλειά της εταιρείας για τον κορονοϊό.