Τολμηρή υπόθεση
Τζοάν και Σον αποκαλύπτουν ότι είναι παντρεμένοι ήδη δύο χρόνια. Η Στάτλερ ξαφνιάζεται με το τροχόσπιτο. Τζέιμς και Τάθα προκαλούν αναστάτωση.