Δεν του αρέσει ιδιαίτερα η Αμερική
Η Κορόνα σε δίλημμα: ιδανική δουλειά ή ιδανικός άντρας; Η Λίλι σκέφτεται το μέλλον με τον Τζος, η Τάθα παρακαλά τον Τζέιμς να μείνουν στην Ινδονησία.