Κάτι Τρέχει με την Τζότζο
Τα παιδιά της Τζοάν σοκάρονται, όταν μαθαίνουν τις προσδοκίες της για το μέλλον. Το όνειρο της Κορόνα να γίνει μαία κινδυνεύει.