Όποιος Βιάζεται, Σκοντάφτει
Ο Τζέιμς λέει στη Μεϊτάλια ότι τους τελειώνουν τα λεφτά. Η Σέκινα κάνει επέμβαση και ο αδελφός του Τζος τον βοηθά να τα βρει με τη Λίλι.