Η Τρομακτική Πραγματικότητα
Η Κορόνα έχει προθεσμία να αποφασίσει για το μέλλον της. Οι Στάτλερ και Ντέμπσεϊ παλεύουν για τη σχέση τους, ενώ οι Τζος και Λίλι συγκρούονται.