Δεν νομίζω να μου κρατάς κακία
Τζοάν και Σον μιλούν με ειλικρίνεια για τον γάμο τους. Η Στάτλερ παθαίνει πάλι κρίση πανικού και ο Ντέμσι ετοιμάζεται να εγκαταλείψει την προσπάθεια.