(Από)μάγευση
Η Στάτλερ ξαφνιάζεται που ο Ντέμσι βάζει στην άκρη χρήματα ενώ η ίδια έχει χρέος. Η Λίλι ρωτά τον Τζος αν θέλει να δώσουν τέλος στον γάμο τους.