Γενναίος νέος κόσμος
Ο γάμος της Τάιγκερλιλι περιστρέφεται γύρω από τον Έιντναν. Ο Λόρεν δεν είναι μονογαμικός και πάσχει από αφροδίσιο νόσημα. Ο Νάιλς πάει στην Γκάνα.