Αποκάλυψη, Μέρος Β΄
Μαθαίνουμε τον λόγο για τον οποίο ο Τζόι κόντεψε να χάσει την πτήση του. Ο Μπράιαν ρίχνει βόμβα για την Ίνγκριντ και ξεσπά καβγάς στα παρασκήνια.