Μεγάλες προσδοκίες
Η Ρενέ βρίσκει τον έρωτα στο πρόσωπο του τυφλού Σίντι στη Νιγηρία. Η λαμπερή Ταϊγκερλίλι θέλει να παντρευτεί τον Έιντναν στην αρχή της γνωριμίας τους.