Πριν τον αποχαιρετισμό
Η Μάγκντα απειλεί τον Τζόι που αποκάλυψε ένα μυστικό. Ο Λόρεν θέλει να ξαναφτιάξει τη σχέση του με τη Φέιθ, ενώ Βάνγια και Τζόσκο αποχαιρετιούνται.