Μη με αφήσεις ποτέ
Ο μπαμπάς του Σάνι στέλνει τελεσίγραφο. Η Μάγκντα περιμένει πρόταση γάμου, και η Τάιγκερλιλι ανακοινώνει άσχημα νέα για τη σχέση της με τον Έιντναν.