Η ιστορία δύο πόλεων
Η Ρενέ συναντά τον Σίντι πρώτη φορά. Η Ταϊγκερλίλι παλεύει με την αμφιβολία, η Λόρεν φτάνει στις Φιλιππίνες, ο Μπράιαν δοκιμάζει την Ίνγκριντ.