Αποκαλύψεις
Η Ίνγκριντ μαθαίνει το παρελθόν του Μπράιαν. Η Λόρεν αποκαλύπτει τα οικονομικα προβλήματά της στη Φέιθ, ο Νάιλς ζητά αναβολή του γάμου με τη Ματίλντα.