Legacy on the Line
Robert Irvine ke Shreveport, LA, untuk bertemu Mavice, pemilik restoran warisan ayahnya, Eddie's. Restoran makanan laut terkenal dengan udang sumbat, tetapi keengganan Mavice untuk menyesuaikan diri menjejaskan makanan, kewangan dan keluarga.